رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس خودگردان ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه ریاضی را انتخاب کرده اند، می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. امکان تحصیل در رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه‌های مختلف روزانه، شبانه، آزاد و پردیس خودگردان وجود دارد. تحصیل در این دانشگاه‌ها به شرط پرداخت شهریه امکان پذیر است. در این مقاله به بررسی آخرین رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس خودگردان ۱۴۰۱ پرداخته شده است.

 منبع: رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس خودگردان

 

رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس خودگردان ۱۴۰۱

پذیرش دانشجو برای دانشگاه پردیس در رشته‌های مختلف از جمله رشته مکانیک بر اساس رتبه سهمیه هر داوطلب انجام می‌گیرد. سهمیه‌های اصلی که به عنوان مبنای پذیرش دانشجو مورد استفاده قرار می‌گیرند، شامل سهمیه‌های مناطق 1، 2 و 3 هستند. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

سهمیه منطقه 1 متعلق به تحصیل کنندگان در کلان‌شهرها، سهمیه منطقه 2 متعلق به تحصیل کنندگان در مراکز استان‌ها به جز کلان‌شهرها و سهمیه منطقه 3 متعلق به تحصیل کنندگان در شهرستان‌های دورافتاده یا محروم هستند. در ادامه آخرین رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس خودگردان 1401 ارائه شده است.

 

منطقه 1

آخرین رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس خودگردان 1401 در این سهمیه به شرح زیر می‌باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
 دانشگاه صنعتی شريف 2772
 

 

منطقه 2 | رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس خودگردان 1401

آخرین رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می‌باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
 دانشگاه صنعتی شريف 2749
دانشگاه صنعتي اميرکبیر 3785

منطقه 3

آخرین رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می‌باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
 دانشگاه صنعتی شريف 2003
دانشگاه صنعتي اميرکبير 2483

از مزایای بررسی آخرین رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس خودگردان 1401 تخمین شانس قبولی داوطلبان است. هر داوطلبی مطابق با رتبه‌ای که به دست می‌آورد، می‌تواند احتمال پذیرش یا عدم پذیرش خود در دانشگاه‌های مختلف را حدس بزند.

برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

مشاوره انتخاب رشته مهندسی مکانیک پردیس

تحصیل در دانشگاه پردیس برای هر داوطلبی به شرط پرداخت شهریه‌های بالا امکان‌پذیر است. میزان شهریه این دانشگاه‌ها از دانشگاه‌های آزاد نیز بیشتر است. بنابراین هر داوطلبی بهتر است با آگاهی نسبت به این موضوع، اقدام به انتخاب کد رشته‌های دانشگاه پردیس کند.

از طرفی ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه پردیس برای هر رشته‌ای محدود است. بدین ترتیب با وجود شهریه بالای دانشگاه‌های پردیس، برای ورود به این دانشگاه‌ها نیز داوطلبان در فضایی رقابتی قرار می‌گیرند.

با توجه به ظرفیت محدود دانشگاه‌های پردیس، بهتر است مطالعه برای کنکور سراسری و همچنین راهنما انتخاب رشته کنکور ریاضی براساس آخرین ررتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس خودگردان ۱۴۰۱ شکل بگیرند.

گرچه ورود به دانشگاه پردیس در رشته مهندسی مکانیک در مقایسه با دوره های روزانه یا نوبت دوم می‌تواند ساده تر باشد، اما عدم انتخاب رشته مناسب فرصت این پذیرش را از داوطلبان خواهد گرفت.

مشاوره گرفتن از کارشناسان و مشاوران تحصیلی از برترین راهکارهای انتخاب رشته صحیح می‌باشد. مشاوره انتخاب رشته سراسری در قبولی رشته مهندسی مکانیک این امکان را به داوطلب می‌دهد که با انتخاب کد رشته‌های مناسب به نتیجه مطلوب خود دست یابد. جهت ارتباط با مشاوران برتر مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل و بهره مندی از مشاوره و رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس 1401 همین حالا با شماره موجود در این صفحه تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس خودگردان 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره  91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. برای تخمین شانس قبولی در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه پردیس چه راهکاری وجود دارد؟

    هر داوطلبی می‌تواند با توجه به رتبه‌های قبولی مهندسی مکانیک پردیس سال‌های گذشته میزان شانس پذیرش خود را تخمین بزند. در متن مقاله آخرین رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس خودگردان ۱۴۰۱ ارائه شده است.

  2. بهترین زمان برای بررسی رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس خودگردان 1401 چه زمانی است؟

    بررسی آخرین رتبه قبولی در زمان انتخاب رشته یکی از ضروریات محسوب می‌شود. علاوه بر زمان انتخاب رشته، بهتر است قبل از شرکت در کنکور سراسری نیز به بررسی پرداخت. این بررسی موجب می‌شود تا برنامه ریزی منسجم‌تری برای رسیدن به رشته و دانشگاه مورد نظر داشت.

  3. آخرین رتبه قبولی مکانیک کنکور برای دانشگاه پردیس خودگردان چند است؟

    آخرین رتبه قبولی کنکور برای پردیس خودگردان با توجه به سهمیه هر منطقه متفاوت است. در متن مقاله به برخی از آخرین رتبه‌های قبولی پردیس اشاره شده است.

    منبع: رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس خودگردان





:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی مکانیک پردیس خودگردان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: