رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه تجربی را انتخاب کرده اند، می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. دانشگاه‌های پردیس خودگردان پس از دانشگاه‌های روزانه، دومین دانشگاه‌هایی هستند که شرایط تحصیل در رشته فیزیوتراپی را فراهم کرده‌اند. با توجه به ظرفیت محدود دانشگاه‌های پردیس خودگردان، برای قبولی در این رشته بهتر است از آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس آگاه باشید. در این مقاله به معرفی آخرین تراز و رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس کنکور 1401 پرداخته شده است.

منبع: رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان 

رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

برای ورود به دانشگاه پردیس خودگردان در رشته فیزیوتراپی بایستی رتبه لازم را کسب نمایید. رتبه‌ای که مبنای سنجش و پذیرش داوطلب برای دانشگاه پردیس قرار می‌گیرد، رتبه در سهمیه منطقه است.

رتبه در سهمیه منطقه هر داوطلب نیز با توجه به محل تحصیل دوره سه سال آخر دبیرستان وی تعیین می‌شود. سهمیه منطقه یک متعلق به کلان‌شهرها، سهمیه منطقه 2 متعلق به سایر مراکز استان‌ها و سهمیه منطقه 3 متعلق به شهرستان‌های کوچک و محروم است.

 

منطقه یک | رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان 1401

آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکي اصفهان 2398
دانشگاه علوم پزشکي تبريز 2410

 

 

منطقه دو

آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکي کرمان 4104
دانشگاه علوم پزشکي زاهدان 4155
دانشگاه علوم پزشکي همدان 3848

منطقه سه | رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکي بابل 2544
دانشگاه علوم پزشکي همدان 2162
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

مشاوره انتخاب رشته فیزیوتراپی پردیس

ظرفیت محدود پذیرش دانشجو در دانشگاه پردیس از یک سو و افزایش علاقه‌مندان به رشته فیزیوتراپی از سوی دیگر، موجب شده است که رقابت تنگاتنگی بین داوطلبان شکل بگیرد. بدین سبب هر فردی که مصمم به کسب رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس است، باید نهایت تلاش خود را به کار گیرد.

بدون شک بررسی آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان 1401 می‌تواند کمک بسیار موثری برای این دسته از داوطلبان داشته باشد.

داوطلبان با توجه به رتبه‌های قبولی فیزیوتراپی می‌توانند برنامه‌ای را برای مطالعه کنکور تنظیم کنند که رتبه‌ی خود را به ایده­ آل نزدیک تر نمایند. علاوه بر این، داوطلبان با بررسی آخرین رتبه‌های قبول شدگان می‌توانند فرم انتخاب رشته را طوری تنظیم کنند که بیشترین شانس قبولی را داشته باشند.

در هر حال به داوطلبان توصیه می‌شود برای داشتن یک نتیجه رضایت بخش، از مشاوران و کارشناسان با تجربه در این زمینه راهنمایی بگیرند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. آخرین رتبه‌ قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان 1401 چند است؟

    هر فردی برای قبول شدن در رشته فیزیوتراپی دانشگاه پردیس با توجه به سهمیه منطقه‌ای خود نیاز به محدوده رتبه‌ی خاصی دارد. در متن مقاله چند مورد از آخرین رتبه‌های قبول شدگان فیزیوتراپی پردیس ارائه شده است.

  2. برای قبول شدن در فیزیوتراپی پردیس خودگردان چه کار باید انجام داد؟

    اولین کار برای قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان بررسی آخرین رتبه‌های قبول شدگان سال های گذشته است. علاوه بر این می‌توان از مشاوران تحصیلی برای برنامه‌ریزی و انتخاب رشته کمک گرفت.

  3. تحصیل در دانشگاه پردیس خودگردان و دانشگاه روزانه در رشته فیزیوتراپی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

    افرادی که در دانشگاه‌های روزانه و پردیس خودگردان یک دانشگاه خاص پذیرفته می‌شود، از نظر کیفیت آموزشی در سطح یکسانی قرار می‌گیرند. تنها تفاوت تحصیل در این دو دانشگاه در پرداخت شهریه توسط داوطلب است که برای دانشگاه‌های پردیس انجام می‌شود.

    منبع: رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان





:: برچسب‌ها: رتبه قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: